15.3.08

Des de Sant Mateu



Papallona groga



Gravacions fetes amb una Canon IXUS 860 IS



4 comentaris:

  1. Agafa aire, Toni, que t'ofegaràs!
    Ja et donaria jo una bona pujada, si vinguessis amb mi a la muntanya! :))
    Bones vacances de setmana santa!

    ResponElimina
  2. Toni!
    You're the master!
    jajajaja
    Vaya tela.. he visto los dos videos y he pensado: '' Está totalmente viciado a la cámara, lo que le faltaba ''.
    En fin, que vaya bien. :)

    ResponElimina
  3. Veig que t’ha agradat la proposta de gravar capvespre en vídeo e? jaja
    Espero que segueixi tan interessant el programa.

    Bones Festes

    ResponElimina
  4. Anònim14:40

    Les imatges encara no fan patxoca...ja n'aprendràs. Però el punt naif que tenen ...he recordat quan encalçava papallones blanques i grogues, negres i puntejades de roig i pretenia agafar-les amb els dits. Bones vacances i aires renovats.

    ResponElimina