Toni! You're the master! jajajaja Vaya tela.. he visto los dos videos y he pensado: '' Está totalmente viciado a la cámara, lo que le faltaba ''. En fin, que vaya bien. :)
Les imatges encara no fan patxoca...ja n'aprendràs. Però el punt naif que tenen ...he recordat quan encalçava papallones blanques i grogues, negres i puntejades de roig i pretenia agafar-les amb els dits. Bones vacances i aires renovats.
Agafa aire, Toni, que t'ofegaràs!
ResponEliminaJa et donaria jo una bona pujada, si vinguessis amb mi a la muntanya! :))
Bones vacances de setmana santa!
Toni!
ResponEliminaYou're the master!
jajajaja
Vaya tela.. he visto los dos videos y he pensado: '' Está totalmente viciado a la cámara, lo que le faltaba ''.
En fin, que vaya bien. :)
Veig que t’ha agradat la proposta de gravar capvespre en vídeo e? jaja
ResponEliminaEspero que segueixi tan interessant el programa.
Bones Festes
Les imatges encara no fan patxoca...ja n'aprendràs. Però el punt naif que tenen ...he recordat quan encalçava papallones blanques i grogues, negres i puntejades de roig i pretenia agafar-les amb els dits. Bones vacances i aires renovats.
ResponElimina