31.3.08

Videocomentaristes

Ja fa dies que el videoblog de l'Artur Mas admet videocomentaris. D'aquesta manera fa un pas endavant en l'evolució cap al veritable Web 2.0 d'acord amb les reivindicacions que alguns blogaires li vam fer a la trobada que vam tenir amb ell el passat mes de novembre. Per ara han aparegut tres vídeos gravats per tres joves, dues noies (molt maques) i un noi (no tan maco). La darrera, amb accent lleidatà, pregunta pel polèmic transvasament del Segre... He estat temptat de gravar alguna pregunta i enviar-la-hi, però he resistit la temptació.

Aquest dijous un sarpat de blogaires ens trobarem amb el conseller Huguet per a parlar de la Catosfera, les Jornades, el web 2.0, el ciberactivisme, el periodisme ciutadà, el Twitter, el Facebook... ¿Voleu que li pregunti alguna cosa concreta al conseller?

5 comentaris:

  1. Anònim16:49

    En realitat, no crec que el vídeo vulgui dir web 2.0...
    No és molt més immediat i còmode el text? Tot això del vídeo sempre ho he trobat molt maco, però engorrós i lent (on és allò de llegir en diagonal, en un vídeo??).

    ResponElimina
  2. Pregunta-li perquè sempre fa cara d'emprenyat, caram!

    ResponElimina
  3. Anònim22:22

    Ja dic per endavant que no tinc gens de confiança en aquest polític. Però, si Catalunya ha d'avançar cal invertir en noves tecnologies, i m'agradaria saber quins són els seus assesors en ciència i tecnologia.

    ResponElimina
  4. Que ben acompanyat que estic :-)

    ResponElimina
  5. Anònim11:50

    Se li podria preguntar com pensa traduir l'èxit i l'arrelament de la Catosfera en avantatge competitiu pel país...

    ResponElimina