Aquest dijous un sarpat de blogaires ens trobarem amb el conseller Huguet per a parlar de la Catosfera, les Jornades, el web 2.0, el ciberactivisme, el periodisme ciutadà, el Twitter, el Facebook... ¿Voleu que li pregunti alguna cosa concreta al conseller?
31.3.08
Videocomentaristes
Aquest dijous un sarpat de blogaires ens trobarem amb el conseller Huguet per a parlar de la Catosfera, les Jornades, el web 2.0, el ciberactivisme, el periodisme ciutadà, el Twitter, el Facebook... ¿Voleu que li pregunti alguna cosa concreta al conseller?

En realitat, no crec que el vídeo vulgui dir web 2.0...
ResponEliminaNo és molt més immediat i còmode el text? Tot això del vídeo sempre ho he trobat molt maco, però engorrós i lent (on és allò de llegir en diagonal, en un vídeo??).
Pregunta-li perquè sempre fa cara d'emprenyat, caram!
ResponEliminaJa dic per endavant que no tinc gens de confiança en aquest polític. Però, si Catalunya ha d'avançar cal invertir en noves tecnologies, i m'agradaria saber quins són els seus assesors en ciència i tecnologia.
ResponEliminaQue ben acompanyat que estic :-)
ResponEliminaSe li podria preguntar com pensa traduir l'èxit i l'arrelament de la Catosfera en avantatge competitiu pel país...
ResponElimina