4.4.08

Passeig de Gràcia 105, 9a. planta

Marc Vidal + Marc Arza + Xavier Mir

Les meves intervencions:


7 comentaris:

  1. Reunió de tuperware?.
    No hi ha crònica? Era top secret?. Encara no t'has refet?

    ResponElimina
  2. "Reunió de pastors, ovella morta?"

    ResponElimina
  3. Interessants els talls de veu. Ho sabien els altres, que hi havia micro?.

    ResponElimina
  4. 6 blogers i ja es parla de subvencionar els blogs?.
    Molt d'acord amb els arguments que dones per no subvencionar-los.
    Quina obsessió amb la subvenció!!! Patètic!!!

    ResponElimina
  5. Bones, quina bona pinta de reunió¡¡ no sé sobre de que veu parlar però segur que era interesantíssim, només cal veure els tertulians qui són.. només conec a dos personalment Donaire i Marca Vidal.

    ResponElimina
  6. i quina enveja ser allà dalt al sostre de barcelona!

    ResponElimina