6 blogers i ja es parla de subvencionar els blogs?. Molt d'acord amb els arguments que dones per no subvencionar-los. Quina obsessió amb la subvenció!!! Patètic!!!
Bones, quina bona pinta de reunió¡¡ no sé sobre de que veu parlar però segur que era interesantíssim, només cal veure els tertulians qui són.. només conec a dos personalment Donaire i Marca Vidal.
qui es el del fons?
ResponEliminaReunió de tuperware?.
ResponEliminaNo hi ha crònica? Era top secret?. Encara no t'has refet?
"Reunió de pastors, ovella morta?"
ResponEliminaInteressants els talls de veu. Ho sabien els altres, que hi havia micro?.
ResponElimina6 blogers i ja es parla de subvencionar els blogs?.
ResponEliminaMolt d'acord amb els arguments que dones per no subvencionar-los.
Quina obsessió amb la subvenció!!! Patètic!!!
Bones, quina bona pinta de reunió¡¡ no sé sobre de que veu parlar però segur que era interesantíssim, només cal veure els tertulians qui són.. només conec a dos personalment Donaire i Marca Vidal.
ResponEliminai quina enveja ser allà dalt al sostre de barcelona!
ResponElimina