Gran part de la meva obra la podeu llegir a internet. La trobareu a OPERA OMNIA i a ENTRELLUM POESIA, on he penjat un bon grapat de poemes (recitats i traduïts a altres llengües). L'última meravella en aquest sentit és Issuu. Per ara hi he pujat 3 documents: la meva primera novel·la, un relat i una guia de lectura de 1984 d'Orwell. Aviat n'hi haurà més.
Com que aquest Sant Jordi no he tret cap llibre nou (l'últim fou L_OI), i EL LLIBRE DE L'ANY no serà a les llibreries fins a la primera quinzena de maig, em prenc la llibertat de recomanar-vos tres obres. Són de tres amics catosfèrics: Jesús Tibau, Vicenç Llorca i Biel Mesquida. Aquí teniu les portades (si voleu més informació punxeu-les):
Com que aquest Sant Jordi no he tret cap llibre nou (l'últim fou L_OI), i EL LLIBRE DE L'ANY no serà a les llibreries fins a la primera quinzena de maig, em prenc la llibertat de recomanar-vos tres obres. Són de tres amics catosfèrics: Jesús Tibau, Vicenç Llorca i Biel Mesquida. Aquí teniu les portades (si voleu més informació punxeu-les):
Jesús Tibau presentarà EVDT el 16 de maig a Vallromanes
Vicenç Llorca vindrà aquest divendres al programa CAPVESPRE
Biel Mesquida presenta ACROLLAM avui a La Central del Raval
ESCRIPTORS TV
Vicenç Llorca vindrà aquest divendres al programa CAPVESPRE
Biel Mesquida presenta ACROLLAM avui a La Central del Raval
ESCRIPTORS TV




MOltes gràcies per la recomanació.
ResponEliminaTinc ganes de presentar-lo a Vallromanes.
L'ALFABET, de Jaume Vidal Forteza. LA NOVEL·LA QUE NO POT FALTAR AQUEST SANT JORDI.
ResponEliminaImitant les recomanacions de Tv3:
ResponEliminaLS FLORS DEL MAL, d'en Charles Baudelaire (traduit per un català... que ignoro el nom, la memòria...). Aquesta vegada els hi he de donar la raó a Tv3. Això són poemes, i la resta... va fent.
Em quedo amb el d'en Jesús M! Aquest Sant Jordi serà el que compraré primer.
ResponElimina