20.5.08

El dia que faci 100 anys


Ara que Blogger permet programar els posts perquè siguin publicats en el futur, la meva malaltissa imaginació s'ha disparat a mil per hora. Acabo de preparar un post que serà publicat dintre de 56 anys, concretament el dia que faré 100 anys. Us deixo la captura de pantalla...



Si encara sou vius aleshores, deixeu-me comentaris...

5 comentaris:

  1. Toni: Has arribat a capir que per aquelles dades ja hi hauran terminals a Can Pere Botero?

    ResponElimina
  2. se'm va ocòrrer, però em va semblar una falta de respecte a mi mateix, al cap i a la fi, si jo ja no hi sóc, que collons m'importa res.

    ResponElimina
  3. Anònim1:57

    a la darrera pregunta... la resposta és el meu besnét!!! jajajaja

    ResponElimina
  4. Això de programar posts també em va despertar la imaginació, i ja et vaig comentar un post que tinc programat d'aquí uns mesos, però no ho diguis, és un secret

    ResponElimina