entrellum
Entrellum - blog de
Toni Ros
des de 2005
15.5.08
LCL a la Catalònia
11 h.
Llibreria Catalònia
.
Jordi Ferré
,
Marc Vidal
i
servidor
hem fet la presentació de
LCL
als mitjans de comunicació. Us deixo algunes fotos, un
vídeo
i enllaços als mitjans que se n'han fet ressó...
3cat24
Avui
ACN
Eldebat
ADN
Directe!
iCat fm
El Punt
1 comentari:
Anònim
15:35
Que vagi molt bé dissabte. Ja m'ho explicareu.
Respon
Elimina
Respostes
Respon
Afegeix un comentari
Carrega'n més...
‹
›
Inici
Visualitza la versió per a web
Que vagi molt bé dissabte. Ja m'ho explicareu.
ResponElimina