Gràcies per tota la informació de LCL. Miraré d'escoltar el programa de ràdio aquest dissabte vespre. Acabo de fer un post sobre el llibre en que he agafat l'Slideshare que vaig veure en aquest blog fa un temps amb tots els participants. Espero que no et sàpiga greu, en cas contrari fes-m'ho saber i el llevo, ja que jo no en sóc l'autora. Però he pensat que per promocionar i per al post quedaria més vistós ;) Salutacions!
Ferran Genís, que defença bloc en C. I així va el país!
ResponEliminaGràcies per tota la informació de LCL. Miraré d'escoltar el programa de ràdio aquest dissabte vespre.
ResponEliminaAcabo de fer un post sobre el llibre en que he agafat l'Slideshare que vaig veure en aquest blog fa un temps amb tots els participants. Espero que no et sàpiga greu, en cas contrari fes-m'ho saber i el llevo, ja que jo no en sóc l'autora. Però he pensat que per promocionar i per al post quedaria més vistós ;)
Salutacions!
Cap problema. I 100 gràcies pel post!
ResponEliminaPerdó! Se m'havia oblidat posar d'on havia tret l'slideshare. Ja està solucionat ;)
ResponElimina