Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005
m'ho afegiré al calendar per no oblidar-me'n! Si no puc venir a la presentació com a mínim sentir alguna cosa!
suposo que si no el podem escoltar en directe, ho podrem fer després per internet, no?
Sí, sí, després pengen el podcast del programa.
m'ho afegiré al calendar per no oblidar-me'n! Si no puc venir a la presentació com a mínim sentir alguna cosa!
ResponEliminasuposo que si no el podem escoltar en directe, ho podrem fer després per internet, no?
ResponEliminaSí, sí, després pengen el podcast del programa.
ResponElimina