7.5.08

LCL a L'internauta

Vicent Partal ens ha convidat a L'internauta. El proper dissabte 10 de maig (23 h.) Jordi Ferré (via telefònica) i servidor (a l'estudi) parlarem de LCL. Serà un preludi de La Presentació del dissabte 17...

3 comentaris:

  1. Anònim19:53

    m'ho afegiré al calendar per no oblidar-me'n! Si no puc venir a la presentació com a mínim sentir alguna cosa!

    ResponElimina
  2. suposo que si no el podem escoltar en directe, ho podrem fer després per internet, no?

    ResponElimina
  3. Sí, sí, després pengen el podcast del programa.

    ResponElimina