30.5.08

L'Indépendant 3.3.08

Per fi he rebut una fotocòpia de la notícia que va sortir publicada a L'Indépendant el 3 de març amb motiu de la concessió del Premi Machado a Cotlliure.


3 comentaris:

  1. Felicitats de nou!
    Quina primevera noi! ;)

    ResponElimina
  2. Anònim0:22

    Hola! Et convido a participar en el meu foro de filosofia i altres coses: http://s2.elforo.de/filohistoria

    ResponElimina
  3. Anònim8:52

    Moltes felicitats per aquest premi. Feia dies que us volia felicitar. Malgrat les diferències ideològiques i estratègiques, això és un orgull per a Vallromanes.

    David Ricart i Miró

    ResponElimina