Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005
Felicitats i endavant.Salut.
Felicitats, Toni. Hi aniria, però dificultats geogràfiques m'ho impideixen... Que vagi molt bé l'acte.
Felicitats i endavant.
ResponEliminaSalut.
Felicitats, Toni. Hi aniria, però dificultats geogràfiques m'ho impideixen... Que vagi molt bé l'acte.
ResponEliminaFelicitats, Toni. Hi aniria, però dificultats geogràfiques m'ho impideixen... Que vagi molt bé l'acte.
ResponElimina