15.5.08

Presentem LCL als mitjans

Avui a les 11 h. a la Llibreria Catalònia
Marc Vidal i servidor farem la
presentació de
LCL per als
mitjans de comunicació




La Presentació "per a tots els públics" serà
dissabte a les 19 h. al Casal de Vallromanes

3 comentaris:

  1. Anònim0:17

    Felicitats i endavant.

    Salut.

    ResponElimina
  2. Felicitats, Toni. Hi aniria, però dificultats geogràfiques m'ho impideixen... Que vagi molt bé l'acte.

    ResponElimina
  3. Felicitats, Toni. Hi aniria, però dificultats geogràfiques m'ho impideixen... Que vagi molt bé l'acte.

    ResponElimina