11.6.08

Estic corregint

De filo han caigut Plató i Descartes. Tinc 186 exàmens sobre la taula. Fins que no els tingui corregits no tornaré a postejar.

5 comentaris:

  1. Anònim20:36

    Ara comprovarem l'eficàcia d'un monstre de la filosofia... Fem una porra a veure quant triga? Segur que pel mig n'apareix algun de genial que li inspira un post...

    ResponElimina
  2. fàcil, els suspens o aproves a tots i ja està, son deu minuts.

    ResponElimina
  3. Correigeixes, ergo no posteges. M'agrada.

    ResponElimina
  4. Anònim22:23

    Molts ànims, Toni, amb les correccions!

    ResponElimina
  5. La política de Plató i El mètode cientìfic de Descartes. Casumlolladepardals. Amb el que jo havia resat -home de poca fe!- per tal de que els caigués del cel foc roent als de can Opus amb un Nietzsche!.

    ResponElimina