Estic contentíssima d'haver fet el programa, d'haver-te pogut conèixer telefònicament i de com va sortir tot, de l'experiència en sí. Espero que la presentació al setembre del llibre no caigui en dia 19 perquè és molt possible que justament jo sigui a Bcn i m'ho perdria :S
M'està començant a entrar el pànic escènic hahaha :D
ResponEliminaSerà un plaer coneixer-nos entre nosaltres i parlar amb tu. Ja fris
ResponEliminaHi haurà la possibilitat de penjar una gravació per als qui se'ns ha complicat l'agenda d'avui?
ResponEliminaEstic contentíssima d'haver fet el programa, d'haver-te pogut conèixer telefònicament i de com va sortir tot, de l'experiència en sí. Espero que la presentació al setembre del llibre no caigui en dia 19 perquè és molt possible que justament jo sigui a Bcn i m'ho perdria :S
ResponEliminaAviat confirmarem la data... Serà un divendres de finals de setembre (més aviat el 26 que el 19)
ResponElimina