27.6.08

LCL a Ona Mallorca

Aquest vespre, Benjamí Villoslada, al programa Mca en xarxa, entrevistarà alguns dels bloggers mallorquins participants a LCL. A l'estudi hi seran na Caterina i na Victòria, i al telèfon servidor. Ho podeu escoltar en directe [i on line] a les 19 h.


5 comentaris:

  1. Anònim10:11

    M'està començant a entrar el pànic escènic hahaha :D

    ResponElimina
  2. Anònim17:06

    Serà un plaer coneixer-nos entre nosaltres i parlar amb tu. Ja fris

    ResponElimina
  3. Anònim18:32

    Hi haurà la possibilitat de penjar una gravació per als qui se'ns ha complicat l'agenda d'avui?

    ResponElimina
  4. Anònim16:21

    Estic contentíssima d'haver fet el programa, d'haver-te pogut conèixer telefònicament i de com va sortir tot, de l'experiència en sí. Espero que la presentació al setembre del llibre no caigui en dia 19 perquè és molt possible que justament jo sigui a Bcn i m'ho perdria :S

    ResponElimina
  5. Aviat confirmarem la data... Serà un divendres de finals de setembre (més aviat el 26 que el 19)

    ResponElimina