Toni celebre el teu bon humor; també celebre el vostre premi i me n'alegre; però no jugues amb la vista perquè podem arribar a creure (jo tinc molta fe) que La catosfera literària és Le crédit Lyonnais. ¿Serà una equivalència lògica aquest fotomuntatge?
Toni celebre el teu bon humor; també celebre el vostre premi i me n'alegre; però no jugues amb la vista perquè podem arribar a creure (jo tinc molta fe) que La catosfera literària és Le crédit Lyonnais.
ResponElimina¿Serà una equivalència lògica aquest fotomuntatge?
he fet un enllaç en parlar d'en Carlos Sastre, però no puc fer el link del teu bloc. En canvi de lafoto si
ResponEliminaEsperant que no us faci res, he fet un enllaç al vostre bloc en un missatge del meu:
ResponEliminahttp://candidmiro.blogspot.com/2008/08/catosfera-literria-08.html
Salut,
Càndid