Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005
A mi m'hauries de dir el dia de la presentació de Palma de Mallorca. La pela es la pela i hauria de mirar vols d'avió...Merci Toni.
Quan sapiguem el dia exacte ho anunciarem.
Ens veiem demà al FNAC!
Allà hi seré!
Meu caro amigo, dediquei-lhe um poema.Um estreito abraço.Barcelona.
Não tem de quê, meu caro amigo - mais uma vez serei eu a ficar em dívida com a sua grandeza de poeta e a sua estima.Um estreito abraço.
A mi m'hauries de dir el dia de la presentació de Palma de Mallorca. La pela es la pela i hauria de mirar vols d'avió...
ResponEliminaMerci Toni.
Quan sapiguem el dia exacte ho anunciarem.
ResponEliminaEns veiem demà al FNAC!
ResponEliminaAllà hi seré!
ResponEliminaMeu caro amigo, dediquei-lhe um poema.
ResponEliminaUm estreito abraço.
Barcelona.
Não tem de quê, meu caro amigo - mais uma vez serei eu a ficar em dívida com a sua grandeza de poeta e a sua estima.
ResponEliminaUm estreito abraço.