Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005
Toni, què vagi tot molt bé per terres mallorquines.Endavant!
Hola Toni! Tot l'estiu gairebé sense aquest aparell i sense poder visitar-te. Veig que vas seguint en el teu fer. Felicitats! Ja no hi ha cireres, oi?
Allí serem. Can Alcover és un bon espai. Hi ha paraules, país, dessolació i coratge a la terra del jardí, i a l'aire que l'envolta. Fins llavors
Si no hi ha res de nou, ens hi coneixerem personalment. Fins aviat.
La propera, a Andorra.Pourquoi pas?
Toni, què vagi tot molt bé per terres mallorquines.
ResponEliminaEndavant!
Hola Toni! Tot l'estiu gairebé sense aquest aparell i sense poder visitar-te. Veig que vas seguint en el teu fer. Felicitats! Ja no hi ha cireres, oi?
ResponEliminaAllí serem. Can Alcover és un bon espai. Hi ha paraules, país, dessolació i coratge a la terra del jardí, i a l'aire que l'envolta. Fins llavors
ResponEliminaSi no hi ha res de nou, ens hi coneixerem personalment. Fins aviat.
ResponEliminaLa propera, a Andorra.
ResponEliminaPourquoi pas?