Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005
Ai! Quantes cares conegudes de la meu poble estimat!!!La majoria caragirats! Colla de pocavergonyes, si jo parlés...
Ai! Quantes cares conegudes de la meu poble estimat!!!
ResponEliminaLa majoria caragirats! Colla de pocavergonyes, si jo parlés...