Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005
Mi-te'ls els mallorquins. Un hurra per ells, jeje
L'he vist. Fantàstic
Els valencianets tindrem que animar-se...
Mi-te'ls els mallorquins. Un hurra per ells, jeje
ResponEliminaL'he vist. Fantàstic
ResponEliminaEls valencianets tindrem que animar-se...
ResponElimina