Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005
... per als pagesos del meu poble, per als professors de batxillerat amb què em trobo, per als petits empresaris, el balanç polític del darrer tripartit és un pur no-res. Res de res de res. I en algun cas (per exemple, per als professors de batxillerat que s’han quedat sense hores de filosofia) l’únic que el tripartit ha produït és, directament, una agressió imbècil, del tot immerescuda.
Catalunya ha mort, i fins que el tripartit no mori Catalunya no tornarà a ser.Ferran dixit.
Gràcies per dir les coses pel seu nom...!
Catalunya ha mort, i fins que el tripartit no mori Catalunya no tornarà a ser.
ResponEliminaFerran dixit.
Gràcies per dir les coses pel seu nom...!
ResponElimina