12.9.08

Retorna la lucidesa

2 comentaris:

  1. Catalunya ha mort, i fins que el tripartit no mori Catalunya no tornarà a ser.
    Ferran dixit.

    ResponElimina
  2. Anònim21:03

    Gràcies per dir les coses pel seu nom...!

    ResponElimina