Quan he arribat a casa m'he trobat dos paquets. L'un provenia de Mallorca i contenia les proves del llibre Catosfera. Ciberdietaris 04-05-06. Un totxo de 535 pàgines de paper que conté els millors posts escrits durant els meus tres primers anys de blogueig. L'he de repassar sencer perquè surti publicat abans no s'acabi l'any.
L'altre paquet me l'enviava La Campana. Es tracta del llibre La dictadura de la incompetència de Xavier Roig. Té molt bona pinta. A veure si trobo temps per a llegir-lo.

Ja tenim el cartell del Festival de Poesia "Una rierada de poemes" que farem a Les Borges del Camp:


Enhorabona!!!
ResponEliminaEnhorabona, Toni. Que hi haja sort per tu el divendres.
ResponEliminaHola, Toni:
ResponEliminaEns veurem a Girona: jo també sóc finalista en la categoria Societat (que inclou els blogs personals).
Enhorabona!
per poc que pugui faré cap a les Borges
ResponEliminaAnirem a les Borges,
ResponEliminaEstas convidat a casa meva
Bruder
A veure, Toni, reconeix que tot això dels premis aquests els has muntat tu per donar-te un premi a tu mateix. Si o no? Hahahahahaha, jo sempre ho he sospitat! Quin pàjaru que estàs fet!
ResponEliminaVinga, hi hagi salut!
Felicitats!!!! endavant amb la literatura!!
ResponEliminaMoltíssimes felicitats per aquest finalista blogaire de cultura... el divendres esdevindrà el mereixedor.
ResponEliminaI dissabte ens veurem a Les Borges del Camp, com ja li vaig dir a l'Óscar P.
;O)