22.1.09

Ja surto a l'Enciclopèdia!

Diuen que no ets ningú fins que no surts a l'Enciclopèdia Catalana. Des d'ahir hi podeu trobar un article sobre la meva humil persona. He plantat arbres, he escrit llibres, he tingut una filla i ara surto a l'Enciclopèdia... ¿Això vol dir que ja he passat a la història i que ja em puc morir?


9 comentaris:

  1. Anònim11:26

    Ostres!!! Enhorabona!!!
    :D

    ResponElimina
  2. Anònim16:19

    MOLTES FELICITATS. AIXO DE MORIRSE, VAL NES DEIXARO CORRER.
    JUGANT AMB BCN......

    ResponElimina
  3. Doncs enhorabona i ep!, encara que hagis fet tot el que comentes, no et donis pressa! :-)

    Salut.

    ResponElimina
  4. Enhorabona!!

    Me'n alegro de trobar-te amb el bloc viu com sempre.

    "Nosaltres" ens plantejem tornar, t'imagines?

    Et llegeixo Toni!!

    ResponElimina
  5. Anònim21:25

    Toni, enhorabona. Clar que no et pots morir, encara et queden molts anys de vida: molts anys per imitar micos a classe, per parlar-nos de l'ateïsme, del show de truman...

    El teu alumne Jaime ;)

    ResponElimina
  6. Moltes felicitats Toni!
    M'omple d'orgull i satisfacció conèixer aquesta gesta.
    (Jo no surto ni al meu DNI)
    Salut i endavant!
    (Deixa la mort de banda, és cosa de grans -ho hauria de ser-ho)

    ResponElimina
  7. Anònim17:19

    Sí, això vol dir

    ResponElimina
  8. Anònim21:45

    Moltes Felicitats! M'ha fet molta l.lusió.

    ResponElimina
  9. Enhorabona, Toni!

    Ja hem tornat: http://esserbloc.blogspot.com.

    ResponElimina