19.6.09

Ja he tornat. Ara sí, que la farem grossa.

9 comentaris:

  1. M'alegra moltíssim tornar-te a llegir. Una abraçada, Toni.

    ResponElimina
  2. És un bon senyal!
    Benvingut de nou!

    ResponElimina
  3. Al final tot plegat és un retorn. No sé ni perquè ens entestem en marxar...

    ResponElimina
  4. Anònim10:12

    Siguin quins hagin estat els motius del breu abandó, queda clar que, per una banda, els blogs són addictius, i per l'altra, són una bona eina per a diversos fins. Molts ens alegrem del teu retorn.

    ResponElimina
  5. Anònim13:06

    És clar que ens alegrem!
    Que xalis amb la nit màgica de l´any!!Segur que aquesta és diferent!
    Petons

    Greenie

    www.lahyladora.blogspot.com (puc oi?)

    ResponElimina
  6. Carambes!, una molt bona notícia!.

    ResponElimina
  7. cantàrida23:25

    Me pens que ja ho sabia i és clar que em plau.

    ResponElimina
  8. Poques vegades he deixat un comentari al teu blog, però em va saber greu llegir aquell missatge en que deies que tancaves la paradeta. M'he alegrat de tornar-hi a veure activitat...

    Salutacions i, encara que sigui tard, bentornat!

    Alex

    ResponElimina