23.9.09

Un nou horitzó

Les orenetes han marxat. Jo també marxo de la casa que m'ha acollit durant tres mesos. M'espera un nou horitzo...

4 comentaris:

  1. Et desitjo molta sort. Les teves passes són sàvies. Trepitja amb fermesa pel nou camí que has escollit. Una abraçada.

    ResponElimina
  2. Afortunadament si marxem solem anar a algu lloc. La foto és l'horitzó nou o el vell?

    ResponElimina
  3. Gràcies, Núria!

    Arcangelo: la foto és l'horitzó nou

    ResponElimina
  4. Reconec el nou horitzó. Són un bons pisos.

    ResponElimina