Encara que la idea inicial era oferir-lo només com a e-book, al final he caigut en la temptació (val a dir que empès per la insistència d'alguns) de materialitzar-lo cel·lulòsicament. Fins i tot m'he fet enviar un exemplar per a veure com quedava la criatura analògica. I la veritat és que no queda gens malament. Vet aquí:


No seré jo el que digui que queda malament, però la portada predissenyada no li fa justícia.
ResponEliminaA veure si per Nadal se m'acut algun disseny millor... Serà el meu regal :-).
Si estic d'acord amb tu, que aquesta portada blau cel és molt poc atractiva, però resulta que si la vols personalitzar et cobren... I convindràs amb mi que no comprem els llibres per la portada no? O si?
ResponEliminaA més, jo ja havia dissenyat la meva portada, amb una de les 500 fotos que vaig fer a l'illa: PORTADA LISS. T'agraeixo tanmateix la teva disponibiltat...
ResponElimina