Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005
Josep Pla.
No, no. Es tracta d'una traducció d'un llibre publicat l'any 1919.
Fernando Pessoa?Bruder
No és Pla ni Pessoa. L'autor va néixer a París però escrivia en anglès.
"La lluna i sis penics", de Somerset Maugham, publicada ja fa anys al Club de Butxaca.
Felicitats, Genis, l'has encertada!!!
Josep Pla.
ResponEliminaNo, no. Es tracta d'una traducció d'un llibre publicat l'any 1919.
ResponEliminaFernando Pessoa?
ResponEliminaBruder
No és Pla ni Pessoa. L'autor va néixer a París però escrivia en anglès.
ResponElimina"La lluna i sis penics", de Somerset Maugham, publicada ja fa anys al Club de Butxaca.
ResponEliminaFelicitats, Genis, l'has encertada!!!
ResponElimina