10.12.09

No passa res?

El 13-D s'acosta. Queden tres dies. Oficialment, no passa res. Ni el "nostre" govern ni el govern estatal es dónen per al·ludits. Els mitjans oficials (la immensa majoria, fora d'algunes excepcions a internet) tampoc no informen de res. Són tan idiotes que creuen que poden amagar la REALITAT. Confonen opinió publicada amb opinió pública. Per a ells, la democràcia és un sistema burocràtic controlat pels partits, no pas una cosa viva que neix del poble i succeeix al carrer. Estan acollonits, però fan mutis. Tenen por a perdre els privilegis, els sous, la bicoca. L'estat actual de coses se'n va en orris. S'inicia una nova etapa. Catalunya està dient prou. A veure qui ens atura. ¿El juez garzón? ¿La guàrdia civil? ¿Els mossos d'esquadra? ¿montilla, la seva dona i el fàmul carod? Voteu, els que pugueu. Voteu la LLIBERTAT. Voteu pensant en els vostres fills i els vostres néts. Ja n'hi ha prou, de servitud, de ser mesells. 300 anys d'indignitat són suficients.

2 comentaris:

  1. Anònim21:12

    TRANQUIL, FAN CAMPANYA "EL MUNDO" EL "FEDE" "ABC" "RADIO ECONOMIA" I TAMBE AMB EL SEU SILENCI "LA VIRAM"DEL CARRER NICARAGUA....ANIM SERA UN EXIT¡
    JUGANT AMB BCN.

    ResponElimina
  2. Anònim18:06

    Creuen que silenciant-ho als mitjans faran que la gent no en faci cas. La Marató és una gran excusa. Ara bé, per molt que s'hi esforcin, no ho podran tapar! És massa gran!

    ResponElimina