20.1.10

A casa dels pares

Escolto a la ràdio que un 72% de les persones menors de 30 anys encara viuen a casa dels pares, i recordo el que un amic divorciat em va dir l'altre dia: mentre la meva filla visqui a casa de sa mare, jo hauré de seguir vivint a casa dels meus pares. Així està pati, companys.

4 comentaris:

  1. Anònim14:32

    Aquesta generació estem capgirant els models de la família.
    G.

    ResponElimina
  2. això no és bo, perquè tots necessitem el nostre ambit.

    ResponElimina
  3. Anònim17:39

    En el context de crisi econòmica actual és més complicat fer el pas. Ara bé, el que no toleraria si fos pare és que, tenint els fills a casa, tiressin els diners en tonteries, viatges a vés a saber on i en sortir i coses no imprescindibles per a viure. Ja que hi són, almenys que estalviïn.

    ResponElimina
  4. Anònim20:46

    JA LLOCS MOLT PITJORS PER VIURE,FINS I TOT DINS L'INFERN DEL PIS MATRIMONIAL,UN COP SEPARATS.AIXI ANEM TIRANT.....
    JUGANT AMB BCN.

    ResponElimina