28.1.10

La Revolució està en marxa

La conquesta de la identitat digital va unida a la conquesta del ciberespai. Jo sóc els meus textos a la xarxa. La meva "màtria" és la Catosfera. Més enllà dels nacionalismes basats en delimitacions geogràfiques, ètniques, ideològiques, religioses o polítiques, la plurarquia netocràtica (Bard & Soderqvist) ens condueix cap a un nou context virtual on queden superades les fronteres d'antany per a donar pas a l'expansió de l'individu en llibertat, igualtat i fraternitat. La Revolució està en marxa.

Per això porto anys dient que "Catalunya serà catosfèrica o no serà"

2 comentaris:

  1. La retòrica revolucionària m'ha fet pensar en aquesta cançó. Crec que hi encaixa.

    Què divertit convertir un passatemps en la redempció de la societat :-)!

    ResponElimina
  2. Potser sí: "Interchanging mind-control,
    Come, let the revolution take its toll..."


    Redempció és una paraula religiosa, molt cristiana. Revolució, en canvi, no. Si per a tu internet és un "passatemps" és que encara no has pillat res de res...

    ResponElimina