
La conquesta de la
identitat digital va unida a la conquesta del ciberespai.
Jo sóc els meus textos a la xarxa. La meva "màtria" és la Catosfera. Més enllà dels nacionalismes basats en delimitacions geogràfiques, ètniques, ideològiques, religioses o polítiques, la
plurarquia netocràtica (
Bard &
Soderqvist) ens condueix cap a un nou context virtual on queden superades les fronteres d'antany per a donar pas a l'expansió de l'individu en
llibertat,
igualtat i
fraternitat. La Revolució està en marxa.
Per això porto anys dient que "Catalunya serà catosfèrica o no serà"
La retòrica revolucionària m'ha fet pensar en aquesta cançó. Crec que hi encaixa.
ResponEliminaQuè divertit convertir un passatemps en la redempció de la societat :-)!
Potser sí: "Interchanging mind-control,
ResponEliminaCome, let the revolution take its toll..."
Redempció és una paraula religiosa, molt cristiana. Revolució, en canvi, no. Si per a tu internet és un "passatemps" és que encara no has pillat res de res...