A la convocatòria de l'any 2007 vaig arribar fins a la segona votació. Enguany hi participaven 50 obres i he arribat a la tercera votació, és a dir, Mandala ha estat la finalista del Premi de Poesia Benet Ribas. Per un sol vot no he guanyat (3 a 4). Fixeu-vos que a la primera votació vaig empatar amb la guanyadora (7 vots).
Sembla que aquest premi se'm resisteix. D'acord amb la progressió, si em presento dintre de tres anys, el guanyaré...
NB: La guanyadora, Eva Baltasar, treballa a Blanes... Quina casualitat, oi?

Podeu descarregar-vos l'obra aquí

I al cap de 15 dies li van atorgar el premi de les Talúries a Lleida, quina casualitat, oi?
ResponEliminaI ara la Baltasar guanya el Màrius Torres... Quina casualitat, oi???
ResponElimina