entrellum

         Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005

    22.11.10

    Veus Anònimes

    La Maribel Sánchez em va entrevistar en el programa "Veus anònimes" (20-11-10) de Ràdio Sabadell

    Escolta'l

    Més entrevistes
    Toni Ros a les 20:23 Cap comentari:
    ‹
    ›
    Inici
    Visualitza la versió per a web
    Amb la tecnologia de Blogger.