He desactivat els meus comptes del Facebook i del Twitter. Ho sento pels
friends i pels
followers. El peix s'esmuny de les xarxes. Cal alliberar-se dels
paranys. Tanmateix mantindré aquest blog actiu.
Aquí, si us ve de gust, podreu continuar llegint-me.
Lieber Toni! Ich freue mich über diese neue Entwicklung. Du hast die einzig richtige Entscheidung getroffen. Du hast dich befreit.
ResponEliminaSei froh, dass du endlich frei bist!
una savia decissió. . .
ResponEliminaDoncs la meva enhorabona més sincera. Qualsevol limitació que vingui imposada d'espai i format preimposada, qualsevol obligació d'interacció, qualsevol context que incentivi el clientelisme i qualsevol cosa que tingui l'oci com a finalitat fan perdre de vista el que realment importa.
ResponEliminaBé, les eines, per a quan les volguem fer servir. I m'agrada això de "El peix s'esmuny de les xarxes".
ResponElimina