7.1.11

Ni Twitter ni Facebook

He desactivat els meus comptes del Facebook i del Twitter. Ho sento pels friends i pels followers. El peix s'esmuny de les xarxes. Cal alliberar-se dels paranys. Tanmateix mantindré aquest blog actiu. Aquí, si us ve de gust, podreu continuar llegint-me.

4 comentaris:

  1. Anònim6:42

    Lieber Toni! Ich freue mich über diese neue Entwicklung. Du hast die einzig richtige Entscheidung getroffen. Du hast dich befreit.
    Sei froh, dass du endlich frei bist!

    ResponElimina
  2. una savia decissió. . .

    ResponElimina
  3. Doncs la meva enhorabona més sincera. Qualsevol limitació que vingui imposada d'espai i format preimposada, qualsevol obligació d'interacció, qualsevol context que incentivi el clientelisme i qualsevol cosa que tingui l'oci com a finalitat fan perdre de vista el que realment importa.

    ResponElimina
  4. Bé, les eines, per a quan les volguem fer servir. I m'agrada això de "El peix s'esmuny de les xarxes".

    ResponElimina