Encara no sé com he acabat ací, però vaja, l'enhorabona pel blog. Sóc estudiant de Filologia Catalana i he llegit fa no res el relat de la seua alumna que hi ha penjat. Molt tendre; supose que si tots posem de la nostra part, la llengua catalana continuarà en peu. Força per la cultura que ens és nostra.
Encara no sé com he acabat ací, però vaja, l'enhorabona pel blog. Sóc estudiant de Filologia Catalana i he llegit fa no res el relat de la seua alumna que hi ha penjat. Molt tendre; supose que si tots posem de la nostra part, la llengua catalana continuarà en peu. Força per la cultura que ens és nostra.
ResponEliminaBenvingut a Entrellum!
ResponEliminaSuposo que et refereixes a aquest post.