12.5.12

Ales i arrels

Què se n'ha fet d'aquell neguit? Qui ha curullat la buidor? Ales i arrels, perfecte equilibri. L'ocell que troba el niu oblida la boira, el fred, la solitud. Hi ha una pau infinita: la pau dels cims nevats, la pau del llac amb llúdrigues, la pau dels teus ulls a trenc d'alba. Canten els ocells. El verd és més verd que mai. Aigua. Núvols. Piano. Violí. Quants dies han passat? És com si haguéssim mort i fóssim al cel. No comptis les hores que resten, sinó les que han sigut. Ales i arrels, perfecte equilibri.


Dietari de Terradets

3 comentaris:

  1. Ärvo Part sempre relaxa.
    Un text que transmet pau.
    Vol perfecte.

    ResponElimina
  2. Anònim13:42

    Jo també he començat el meu compte enrere. Els darrers dos anys he pujat un cop per setmana al pantà de Terradets, i he vist com el temps es mesura amb el paisatge d'aquest paradís. La primavera hi ha esclatat de manera extraordinària, i m'imagino que amb l'arribada de l'estiu, Terradets passarà a ser també part d'un moment vital meu. Sembla ser que els nous horitzons seran l'Atles, de muntanyes a muntanyes, i la vall del Riu Corb ...

    ResponElimina
  3. Anònim, em sap greu que en tot aquest any no hàgim tingut l'oportunitat de trobar-nos vota el llac. La primavera aquí és deliciosa i ufanosa, incomparable. Que tinguis un bon Camí!

    ResponElimina