15.7.12

És on sóc més jo


És on sóc més jo
A la Torre de Norfeu
Montjoi a mà dreta
La badia sencera als meus peus

És on sóc més jo
Nedant ben nu a la Llumenera
A l'hora de la posta
Quan les gavines volen sense rumb

És on sóc més jo
Arraulit en els teus braços
Com un nen
Mirant el mar en silenci

2 comentaris:

  1. Anònim12:35

    Bon perfil el de Norfeu.
    I un blau enlluernador.

    ResponElimina
  2. quan et sents petit, quan et sents gran

    ResponElimina