Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005
Bones Festes Toni! Cantes molt bé :)
Gràcies! Fem el que podem amb el que tenim. Bones Festes per a tu també.
Bones Festes Toni! Cantes molt bé :)
ResponEliminaGràcies! Fem el que podem amb el que tenim. Bones Festes per a tu també.
ResponElimina