Avui fa 7 anys i 5 mesos que vaig encetar aquest blog. La criatura ja podria fer la primera comunió. A hores d'ara el comptador ha assolit els 2.000 posts i les 200.000 visites. Gràcies, Mr. Blogger! (per no defallir). I gràcies a vosaltres, visitants incansables.
Però tot això són xifres sense importància. Lo important és que encara hi escric. Lo important és que en aquest bagul digital hi guardo molts retalls de la vida que m'ha tocat viure, paraules sobretot. Lo important és que avui fa sol i els ocells encara canten.

Felicitats Toni, pels números, però sobretot perquè encara escrius, i encara més perquè la natura, de moment, continua viva.
ResponEliminaToni: Per molts anys i segueix escrivint que nosaltres t'anirem llegint amb l'interès de sempre.
ResponEliminaGràcies a tots dos, Miquel i Jaume, pel vostre interès. La idea és continuar al peu del canó. Suposo. Una abraçada.
ResponEliminaFelicitats Toni!
ResponEliminaJa saps que et sóc fidel:)
A Girona continua plovent i sembla que la primavera va amb retard...
Gràcies, Joana! A Girona i a tota la província... Ja n'hi ha prou de ploure, no?
ResponElimina