Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005
molt boniques!! jo tinc unes ganes molt grans d'anar a escòcia!! i coneixer tota la part dels grans llacs!
Grans grans, de llacs, tens el Loch Lomond i en arxiconegut Loch Ness... La resta són normalets, però macos. N'hi ha un fotimer.
molt boniques!! jo tinc unes ganes molt grans d'anar a escòcia!! i coneixer tota la part dels grans llacs!
ResponEliminaGrans grans, de llacs, tens el Loch Lomond i en arxiconegut Loch Ness... La resta són normalets, però macos. N'hi ha un fotimer.
ResponElimina