4.9.13

Finis-Terrae-0

 

Es tracta de ser àngels els uns per als altres. Ser àngels i aprendre a passar de llarg. Com els núvols blanquíssims que no taquen el cel. Com l'escuma que brilla sobre la sorra i s'esvaeix. Caminar sense deixar petjades. Estimar sense lligams. D'això es tracta.

2 comentaris:

  1. Anònim16:32

    Estimar sense lligams? Això em recorda aquella situació en que la teva parella et diu "carinyo, hem de parlar". Tempesta a punt d'arribar...
    Jo no ho veig així. Crec que a l'amor de veritat no l'importen els lligams, malament si és així. Quelcom no va prou bé. Val més ser àngel i passar abans de començar!

    ResponElimina
  2. Isabel H. T.17:53


    Tu espíritu está elevado.Estás escribiendo cosas muy hermosas y fuertes.Creo que ese viaje va a sacar de tí lo mejor y va a mostrarte quién eres realmente !un hermoso ser humano!
    Cuídate y confía.
    Abrazo

    ResponElimina