13.4.14

L'Home Ocell

4 comentaris:

  1. Anònim8:44

    Demasiado tranquilo te veo. Te agarraste bien ¿no?

    Si sigues saltando, al final serás un experto.

    Javier

    ResponElimina
  2. Esto fueron solo los 5 primeros minutos... Luego la cosa se complicó... No descarto volver a saltar, pero antes me tomaré un par de biodraminas :)

    ResponElimina
  3. Lo que es veu sota els meus peus és Berga i el santuari de Queralt...

    ResponElimina
  4. Anònim10:01

    quan s'acaba la gravació es quan tot comença a anar malament...?

    Ah no, que veig que encara contestes comentaris :P

    ResponElimina