16.4.14

Premi Vila de Martorell al millor blog en català

Aquest blog ha estat guardonat amb el XXXIX Premi Vila de Martorell. És el reconeixement a una dècada bloguejadora i un bon regal per al meu 50è aniversari. Gràcies!

    4 comentaris:

    1. Isabel H. T.19:41

      ...y sigues ACUMULANDO " PREMIOS" POR LOS 50... UMMMM..YA TIENES EL PREMIO MAYOR,pero de todas maneras
      FELICITACIONES AMIGO!!

      ResponElimina
    2. Anònim9:53

      Moltes felicitats! T'ho mereixes!

      ResponElimina
    3. felicitats.. acaparador de premis.

      ResponElimina