Dimarts començo a Bagà la travessa transpirinenca anomenada El Camí de l'Últim Càtar. Si tot va bé i el temps no em fa la guitza, estaré 10 dies resseguint les passes de Guillem de Belibasta...
Per a obrir boca, us deixo el fragment de la novel·la El Camí de la Tau (2001) en el qual relato la primera trobada amb Guillem
Espero retrobar-me'l aquesta setmana...
Per a obrir boca, us deixo el fragment de la novel·la El Camí de la Tau (2001) en el qual relato la primera trobada amb Guillem
Espero retrobar-me'l aquesta setmana...
Per a les etapes: Wikiloc
Per a les imatges: Facebook
He hagut d'interrompre el ECUC el dia 10-7-14 per causa d'un accident (baixant del Coll de Creus en direcció a la Seu) arran del qual he patit un esquinçament muscular del quàdriceps femoral que m'obligarà a fer repòs uns dies. Espero poder reprendre'l aviat.
Us deixo alguns dels vídeos gravats
He hagut d'interrompre el ECUC el dia 10-7-14 per causa d'un accident (baixant del Coll de Creus en direcció a la Seu) arran del qual he patit un esquinçament muscular del quàdriceps femoral que m'obligarà a fer repòs uns dies. Espero poder reprendre'l aviat.
Us deixo alguns dels vídeos gravats



Que la pau sigui amb tú en aquest viatge.
ResponEliminaNo localitzo el fragment al que fas referencia, adressame'l
A millor t' els trobes pel cami:
ResponEliminaCerca la web "els bons homes van en burro"
Ja me l'he trobat ;)
ResponEliminaCuida't
ResponEliminaGràcies! Em cuido i em cuiden :) Aviat tornaré a estar en forma...
ResponElimina