Un espectacle multidisciplinari que revisarà el Romanticisme amb ulls del segle XXI
He tingut l'honor de col·laborar amb aquesta obra. Us la recomano.
He tingut l'honor de col·laborar amb aquesta obra. Us la recomano.
Estrena: Diumenge, 30 de novembre – 12h
c/ Hondures, 28-30 (dins la Nau Ivanow). Barcelona


He visto su página web, y el repertorio es muy interesante. Veo que se atreven con obras difíciles. ¿Son profesionales?
ResponEliminaA ver si hacen giras.
Javier
Hola Javier,
ResponEliminaSoy Mªjosé, contacto del Toni en este proyecto y miembro del coro.
Te agradezco tu comentario.
Somos un coro amateur de Barcelona( no somos profesionales), pero siempre trabajamos con muchas ganas, ilusión y la máxima calidad que somos capaces.
Miramos de hacer repertorios atractivos y con cierta singularidad.
Gracias por tu interés.
Saludos,
MªJosé
Toni,
ResponEliminaMoltes gràcies per la teva col.laboració en el projecte.
Ha estat una experiència molt bonica poder comptar amb la teva visió sobre què en queda avui del Romanticisme.
Abraçada
Gràcies a tu, per pensar que podia aportar alguna cosa. Us desitjo molta merda diumenge!
ResponElimina