8.3.17

Beija-flor




La primera vegada que vaig veure un colibrí (o picaflor) va ser al sud de Chile l'any 2009. Recordo que era vermell i que va fer dos tombs al meu voltant, amb tanta rapidesa que a penes vaig poder adonar-me'n. Després, sempre que he tornat a Sud-amèrica, he tingut la sort de veure'n alguns. Són uns ocellets fascinants. Aquí al Brasil els anomenen beija-flor, mentre que nosaltres en diem picaflor. La idea de "besar" la flor de la qual n'extreuen el nèctar és més romàntica que la idea de picar-la, no trobeu? Estic flipant amb la varietat d'ocells i de papallones que hi ha per aquestes latituds. La meva preferida és la Morfo Blava... 

3 comentaris:

  1. compte amb els colibris...

    salut

    https://segonsalgunestudi.blogspot.com.es/2017/02/sue-els-colibris-perden-lequilibri-quan.html

    ResponElimina
  2. Quins colors!

    És guapíssima la papallona!

    Molt bon viatge!

    ResponElimina
  3. Tinc un bon manual de papallones!

    ResponElimina