9.9.17

Freedom

Es tracta de la llibertat. Sempre la llibertat. No hi ha res més important. No solament el dret a votar, sinó a decidir en tots els àmbits. Som sobirans. No necessitem el permís de ningú per ser qui som i per escollir el nostre camí. Catalunya serà allò que vulgui ser. L’individualisme anarquista d’un poble que no ha deixat mai de lluitar per la seva supervivència i que ara, per fi, s’autodetermina amb plenitud. Sense por. Perquè la por és lo contrari de la llibertat. No hi ha poder si no hi ha por, si el desactivem amb un somriure. Desobeir. Sedició. Revolta. Revolució. Es tracta de la llibertat, allò que ens fa ser dignes i respectables. Perquè el poder és sempre lliberticida, no podem claudicar a la vergonyant submissió. Si cal, arriscarem la vida.

4 comentaris:

  1. no ens passem tampoc, que de vida només en tenim una.

    ResponElimina
  2. ME'L QUEDO, amb el teu permis acompanyat de Serrat. Ens veiem a una altra vida

    ResponElimina
    Respostes
    1. Merci per manllevar el text, llàstima de la banda sonora (Serrat botifler grinyola ara mateix)

      Elimina