15.11.17

Exili 18

Són els actes, les accions, les que són susceptibles d'esdevenir delicte. No pas les idees o els sentiments. No poden entrar dins la teva ment o dins el teu cor. El que penso i el que sento no pot ser empresonat. Depenent del que faci, poden empresonar el meu cos...

Escriure pot ser una acció revolucionària, un acte de sedició, de rebel.lia, d'allò més tumultuari o tumultuós. Declarar-se separatista, independentista, republicà, podria ser motiu de querella i judici dins "l'estat de dret" espanyol. No falta gaire per arribar a aquest despropòsit feixista... 

Per tant, anem amb molt de compte. El que pensem, el que sentim i el que fem és molt important. I encara més important és preservar el teu cos per tal que no pugui ser privat de llibertat... Ja m'enteneu, oi?  

3 comentaris:

  1. Anònim13:08

    Por desgracia, en el presente caso - y dicho desde un punto de vista jurídico - existen actuaciones que contravienen la legalidad vigente, y por tanto deben ser enjuiciadas. No son las ideas las que se juzgan, sino las conductas que vulneran un ordenamiento jurídico.

    Un abrazo,


    Javier

    ResponElimina
    Respostes
    1. Summum ius summa iniuria

      https://ca.m.wikipedia.org/wiki/Summum_ius_summa_iniuria

      Elimina
  2. Anònim17:50



    Volenti non fit inuria

    Un abrazo,


    Javier

    ResponElimina